Feeds:
Posts
Comments

Posts Tagged ‘Raja Petara’

Tak ingat juga di mana tokwan jumpa benda ni, tetapi dalam internet ni macam macam ada…

yang baik ada yang buruk pun ada..

Jika kes akuan bersumpah ini mengheret Timbalan Perdana Menteri ke ‘ mahkamah’ tentu ramai akan berkata; kita kena teguhkan Pak Lah sebab kedudukan Najib tentu kuat..

Tokwan dok borak dengan kawan kawan pun ramai setuju macam tu juga. Ganti boleh tetapi lama mana akan bertahan ? takut Anwar akan ganyang habis habisan dan akhirnya UMNO lebih cepat berkubur selepas kejatuhan Pak Lah hasil hasutan berterusan dari bekas boss beliau sendiri ; Tun Che Det.

Tokwan sangat sedih sebab orang kuat UMNO sendiri mengkritik UMNO especially Pak Lah. Tokwan bukan apa dulu Tun Che Det juga minta sungguh sungguh jangan sokong Anwar walaupun dia dah keluar ‘ dikeluarkan’ dari UMNO. Namun apabila time Che Det dia pulak minta ahli ahli keluar.

Tun ni tokwan fikir ada agenda tersembunyi. Tokwan nampak dia nak huru harakan negara itu sahaja. Mujur dah tua Pak Lah tak ambik kisah sangat, paling kuat dia akan kalah dalam senyap selepas didiamkan kritikannya dengan tiada sebarang jawapan ataupun balasan.

Macam perempuan kena dimengorat, kalau layan lelaki lelaki bersiul tepi jalan tentu samada dapat kawan baru atau buaya baru.. Kena tangkap dan diangkut tentu nyanya jadinya…

Atau macam orang nak bergaduh dengan kita tentu kalau kita diamkan diri dan tidak layan tentu dia akan meraung kesakitan dalam hatinya kerana tidak dapat melunaskan dendam bertumbuk dengan musuhnya tadi…

Bagi tokwan baguslah Pak Lah berdiam diri… Jawab sikit sikit sahaja atau bagi menteri yang jawab jika berkaitan tugas mereka. Takkan nak kena jawab semua benda bagi pihak anak buah kan …

Di atas akaun bersumpah berkaitan isu akaun sesumpah ( maaf teringat bos RPK ) ….

Sebenarnya ada khabar angin juga tokwan dengar Raja Petra ni agen asing juga macam CIA lah macam tu… Tokwan tak pastilah pulak. Cuma kalau tengok ‘sumpahan’ dia tu memang ada unsur unsur mahu jatuhkan negara dengan cara yang tidak beretika sama sekali.

Apa anda baca kesimpulan sumpahan tersebut ?

ia ditujukan kepada 4 gologan sasaran…

1. Tentera

2. Raja

3. Menantu Pak Lah

4. Pak Lah sendiri…

Apabila rakyat dah hilang kepercayaan kepada semua gologan di atas, apa akan jadi ?

Tokwan pasti senanglah berlaku sesuatu luar jangkaan kita. Ingat bahawa Malaysia sangat subur dan kaya, ramai negara ingin menjajah negara kita.
Sekarang mereka hanya berani dengan orang ‘ balaci’ mereka sahaja. Tidak mustahil kebangkitan Islam melalui malaysia akan disekat sekeras kerasnya dengan bantuan munafik dan juga Islam liberal tajaan agenda tersembunyi mereka…
Moga Allah selamatkan Malaysia dan menjadi peneraju kepada kebangkitan kedua di akhir zaman ini…amin.

Read Full Post »