Feeds:
Posts
Comments

Archive for October 9th, 2010

tok wan sedih tengok gelagat menteri kita sekarang…

dari tak ada isu dibuat isu satu persatu.

tempoh hari nazri, isu btn dengan dakwaan tak betul pun pasal rasis.

tokwan tak reti sangat bab rasis atau perkauman.

 

cuma cucu tokwan yang dok pernah pegi kursus bagitahu india cina melayu seronok berkursus.

 

perkara hak hak istimewa melayu dibincangkan dengan profesional tanpa menghina kaum lain kata cucu tokwan.

 

maka apabila btn dituduh guna perlembagaan baru tokwan tak percaya sikit pun. mana ada agensi bawah PM akan buat benda bodoh macam tu.

 

tokwan marah sungguh tengok gelagat menteri dan timbalan menteri kita dok perdegah isu remeh untuk tairk perhatian umum.

 

dah tak popular tu jangan dok buuat tak tentu kalu. dok diam diam lah jangan kacau orang lain.

 

tokwan dah lama tak menulis sebab tok dah tak berapa lapang sikit.

 

tokwan rasa mungkin selepas ini tokwan baiki blog tok wan ni biar kembali menarik macam dulu dulu.

 

sayang blog tokwan tak dikemaskini. berhabuk je tengok

 

baiklah tokwan dah nak tidur. tokwan nak tengok apa komen orang lain pasal btn ni.

 

kalau nakjadi timbalan menteri jangan buat spekulasi macam tu. nanti nampak sangat kita ni bodoh tak ada otak.

 

salam cucu tok.. kita jumpa lagi

 

 

asaalamualaikum

Read Full Post »