Feeds:
Posts
Comments

Archive for July 14th, 2010

tokwan tengok kreatifnya gambar skandal pasir di selangor yang dicipta khas oleh cucu tokwan nama desperado http://pilihan-anda.blogspot.com

nampak jelas kawah yang sudah bersaiz dalamnya bangunan empat tingkat.

memang tak ubah macam metoer ( ish betulke ejaan ni) hempap bumi Selangor.bedebummmmmm

semalam kenyataan MB Selangor tentang isu pasir gagal menyakinkan rakyat termasuklah towkan sendiri.

katanya media salah dapat maklumat. Katanya bukan di bukit canggang tapi di olak lempit, kat kuala langat.

kalau dah salah tu mana gambar dan maklumat yang betul ?

semalam azmin pun hentam khalid sang MB yang masih tergagap gagap jawab isu isu khasnya isu pasir.

perang sesama parti ni berlaku ketika anwar dan azizahnya khabarnyadi luar negara.

pandai betul timing azmin serang khalid. utusan pun pandai juga tembak isu ini ketika anwar sudah jauh keluar negara. lari ke apa

meh tengok gambar belobang lobang dah selangor… Sultan selangor mesti murka giler kat khalid yang gagap lagi nak jawab isu pasir.

tokwan tahu masa kehancuran parti korup dan nak sampai. mujurlah kalau benar dan harap pemimpin kita bersedia dengan hati yang insaf untuk pulihkan politik negara kita.

Read Full Post »