Feeds:
Posts
Comments

Archive for April 1st, 2010

Maksud tokwan depa dah ketagih isu arak lebih dari isu lain. ketagihan itu cucu boleh lihat di sini http://kerabubersuara.blogspot.com/2010/04/hishamuddin-minum-apa-tunak-kena-sebat.html

Tok tengok siap dengan resit lagi. Cuma yang kurang cerdiknya ialah mereka lupa resit itu adalah bukti jawapan kepada fitnah yang mereka timbulkan. Bila disebut bilik gerakan BN maka bukan umno sahaja dii sana. Barangkali ada juga petugas cina yang memesan minuman keras tersebut. Jika umno yang minum kencing setan tentu tokwan orang pertama akan belasah diorang kaw kaw di blog ini.

Setakat resit tak ada masalah. Yang jadi masalah jika ada gambar.

Penyokong PAS minum arak di peti undi apa cerita ?

gambar dicilok dari blog http://pakatanmalaysia.blogspot.com/2008_07_01_archive.html

mereka juga guna gambar yang tak jelas tuduh hishamudin minum arak seperti blog ini http://wartashubhi.blogspot.com/2010/03/buat-baik-berpada-pada-buat-jahat.html#more

sedangkan kalau nak tuduh kena ada saksi dan kena ada gambar jelas perbuatan tersebut.

mana tahu dia sekadar pegang sahaja tin dan tidak minum ?

kalau tok tulis macam tu tentu cucu kata, tokwan nak bela menteri lah tuh….

masalahnya tokwan takut kita menfitnah orang lain. Atau membongkar aib orang lain.

ikut kaedah mahkamah pun, baik kita lepaskan 9 orang bersalah dari tahan seorang tak bersalah.

Jika betul pun gambar tersebut, adakah dia masih lagi terus MABUK sampai sekarang ?

Ish….. jangan buat dosalah cucu. Ingat mati ye. Hidup kita tak lama dan tak tahu bila abisnya.

tokwan  tengok mereka dah ketandusan isu dan terpaksa guna isu macam ni untuk burukkan BN. Kesian

Sebab ramai geng depa dah lompat dan keluar, jadi isu lama macam ini memang jadi taruhan kembali. Tokwan dah agaka cuma tak sangka banyak blog juga mainkan isu ini.

memang dah nak ‘mampus’ dah pakatan mereka tu. PKR dah jadi Pakat Keluar Ramai2

tokwan undur dulu.salam cucu

Read Full Post »

t

FITNAH… Keratan akhbar Suara Keadilan bertarikh 29.12.2009 sehingga 5.1.2010, suatu Artikel yang bertajuk, ‘Zamry disyaki Pengganas – Gagal Masuk Ke Amerika Syarikat’ ternyata palsu sekali gus membuktikan Suara Keadilan hanyalah bertaraf sampah.

Akhirnya terbukti siapa benar, siapa salah. Tindakan Menteri Besar Perak, Datuk Seri Dr. Zambry Abdul Kadir memfailkan saman RM100 juta terhadap lidah rasmi Parti Keadilan Rakyat (PKR) – Suara Keadilan – menyebabkan akhbar nyamuk yang terkenal dengan pembohongan itu kepanasan dan mengelabah gila.
Ini terbukti dalam edisi terbaru keluaran 30 Mac – 6 April 2010, Suara Keadilan mengemukakan permohonan maaf ke atas Zambry kerana memfitnah Menteri Besar Perak itu yang dikaitkan dengan pengganas. Sekali gus Suara Keadilan mengakui sumber akhbar mereka tidak berwibawa.

tokwan : jelas suara keadilan taraf sampah sahaja..hutang kena saman dengan nordin kardi dah bayor ke ?

Read Full Post »