Feeds:
Posts
Comments

Archive for January 1st, 2010

Pertama tokwan tak sangka ada pengakuan sedemikian oleh seorang muslim. Adakah ia untuk menarik hati pendengar dan macam nak kata agama kristian pun betul juga.

ini mesej sangat bahaya bagi tokwan. kerana dalam masa kita hormati agama lain tetapi kita tak boleh tunjuk agama mereka itu benar.

tak salah tokwan hanya agama yang benar ialah Islam dan kita kena pegang akidah ini.

Nak puji dan sebut dok baca bible tu di tengah pentas antarabangsa adalah tindakan tak bermoral bagi seorang islam.

tokwan tak tahu kenapa haji hadi atau nik aziz tak ulas isu ini. sedangkan agama dan politik perlu dilihat tanpa mengira sesiapa sahaja.

jika anwar salah cakap maka sebagai ahli agama mereka kena betulkan. jangan biarkan pakatan politik menghalang kebenaran dari mulut dua orang tokoh pas tu.

tokwan tak tahu apa lagi akan jadi… jika cucu nak tengok filem tu sila ke link tok dah letak di sini

http://www.youtube.com/user/anwaribrahimdotcom#p/u/57/xcN6BJLES1Y

tok tak pandailah nak embed kat sini. tak jumpa lah… ok selamat tahun baru.

selamat juga berusaha dengan azam baru.

bye.

Read Full Post »