Feeds:
Posts
Comments

Archive for November 25th, 2009

Tentu ramai terkejut baca tajuk tokwan. Tetapi ia bukan rekaan tokwan kerana baru sekejap tadi tokwan tengok ada nama Anwar bin Ibrahim dalam rakan Facebook Dato Najib Tun Razak.

 

Tokwan dah tengok bilangan rakan FB PM kita dah hampir 40 ribu.. Tok pun rasa macam nak buat Facebook juga.
Tapi tengoklah macam mana.

 

Jika dato Najib baca blog tokwan ni, tok nak ucapkan tahniah sebab pendekatan media baru ini telah berjaya menaikkan sokongan kepada dato seri Najib dengan mendadak sekali.

 

Rakyat tidak mudah ditipu dan segala fitnah telah terjawab dengan puluhan ribu yang menjadi rakan dato Najib dalam facebook.

Kalau rakyat tak suka tentu tak jadi rakan Facebook kan ?

 

Tu agak-agak tokwan lah. Sebab yang jadi rakan FB ialah mereka yang berminat dan menyokong sahaja.

 

Sekali lagi tahniah kepada PM atas kejayaan ini…

 

1Malaysia telah berjaya menyatukan rakyat malaysia….

Read Full Post »