Feeds:
Posts
Comments

Archive for November 17th, 2009

Mengucap panjang tokwan tengok gambar ni… dah lah seluar pendek, nampak pusat lagi.

tokwan tak pernah jumpa masa-masa dulu tokwan masih muda di kampung.

zaman dulu walau jarang ada bertudung tapi ramai tak mendedah sana dan sini untuk diliurkan oleh pemuda luar dari mahram keluarga.

 

Apa nak jadi tak tahulah. tapi tok tak nak siar gambar tu di sini, cuma nak bagitahu gambar tu ada di dalam laman web ini.

 

cucu kena buat sesuatu agar benda ni tak berulang lagi. kesedaran perlu diulang kali.

 

takut kita tak sedar nanti tuhan hantar azab pun ketika itu. tokwan risau rumah tok pun kena azab juga.

 

kalau nak tengok pegi sanalah tapi jangan tengok lama lama..nanti marah Tuhan.

 

cuma jadikan ia peringatan dan fikirkan bagaimana kita nak suruh pihak berkuasa cegah perkara ini.

 

nanti risau tok takut ramai jadi mangsa rogol kerana terliur tengok body separuh bogel ni.

ok tok keluar dulu, jumpa lagi.

http://jomss.blogspot.com/search/label/18SX

Read Full Post »