Feeds:
Posts
Comments

Archive for August 6th, 2008

Minta maaf bagus. Cuma ini demi menutup kegagalan PKR menguruskan ‘akhlak’ ahlinya. Hingga terpaksa Presiden sendiri dan MP Ampang yang baru popular kerana mengatakan laporan liwat HKL tidak mengaitkannya dengan Anwar Ibrahm. Satu cara; bagi tokwan ; bagi menutup malu sebelum perbicaraan bermula.

lepas kata tak ada dalam laporan liwat bukti Anwar terlibat, beliau siap mengatakan bahawa kerajaan sudah mengubahnya ! Pelik betul PKR punya stail ni. macam terdesak. Dan tak tentu kalu pulak sekarang ni. Apatah lagi dah dekat merka nak berperang tak lama lagi di Permatang Pauh.

Kalau dah memerintah Malaysia, macam mana akhlak PKR, tokwan tak dapatlah bayangkan. Dengar ceritanya antara yang menyokong anwar adalah dari golongan GAY termasuk Profesor Ismail Faruq yang menjadi idola utama Anwar ! Artikel tu ada tokwan jumpa di blog nama Anwardotcom….di bawah

http://anwaribrahimdotcom.blogspot.com/2008/08/kenapa-anwar-berguru-dengan-orientalis.html

Mungkin sebab itulah dot dot antara mereka termasuk Raja Petra barangkali…

Sudahlah… mari kita cerita hal lain pula… Liwat tak kan habis jika kita sibuk cerita atau reka cipta bukti bukti sebelum bicara bermula di mahkamah.

Tapi jika awal awal lagikata Mahkamah dan kerajaan tak boleh dipercaya, adakah ia kata kata dari yang bersalah ? atau pihak yang tidak bersalah ?

Biasanya yang pucat tengok polis dari jenis ‘ ada barang pelik’ atau ‘ salah laku pelik’ dan bertentangan dengan undang undang….

Read Full Post »

– Pertama kerana dia selalu mengambil jalan mudah dengan memberi keuntungan politik kepada pembangkang walaupun ia merugikan BN/ Kerajaan.

– Ulasan ala salafi moden / dolalah mengcelarukan lagi tentang Islam sebenar di mata rakyat.

– Merendah rendahkan orang lain sewenang wenangnya tanpa mengambil kira perasaan mereka lebih lebih ulama nusantara sekarang atau sebelum ini hingga karya mereka dan diri mereka dijadikan sasaran kecaman.

– Dr Asri tidak ada sepak terajang politik dan dikhuatiri memudaratkan BN jika dipilih atau dia memilih untuk menjadi wakil BN melawan Anwar tidak lama lagi.

Tokwan sayugiakan membaca blog ini untuk keterangan lanjut tentang Dr Asri dan fahamannya…..

Adiossss dulu. Mujur BN tidak sudi menjadi tempa Asri yang tokwan tak berapa suka jika beliau

diketengahkan mengalahkan artis artis tempatan dan juga memudaratkan fahaman asli Islam di negara kita.

Salam ketiduran dari tokwan…..Bye

Read Full Post »