Feeds:
Posts
Comments

Archive for April 15th, 2008

Komen dari pembaca Malaysia Today

Tok dok jenguk jenguk laman berita online macam malaysia kini dan malaysia today, harakah daily, kosmo , metro dll… ni ada jumpa sikit komen yang menyejukkan hati tok.
ye lah kita suka jika semua bersatu.. dan macam mana kita nak bersatu kalu perdana menteri kita tak menjadi kesukaan ramai kerana ada komplot memboikot pak lah.
tok suka dengan pak lah.
pertama ; dia keturunan alim ulamak … sebab itu bab telus, intergriti, bersih dll keluar di akhbar masa dia memerintah..jangan harap kalau orang tak bersih nak cakap pasal bersih. ni yg org umno sendiri dok bertekak pasal tak suka ‘ kebersihan ‘… anwar pun nak kerajaan bersih juga..cuma sekarang zaman pak lah jadi orang sedang tengok pak lah buat dulu dan pm seterusnya kemudian.
kedua ; pak lah berakhlak tinggi… kalau tok kena kritik dan perleceh oleh sapa sapa pun, kalau dah bertahun rasa mendidih juga jiwa tok wan.. sekali sekala boleh tahan juga. tapi kalau lama lama tak tahan terus nak hempap kepala dia dengan bantal. tapi pak lah memang sabar betul. sampai penyokong pak lah sendiri rasa naik geram tengok pak det dok perli jer memanjang. tok wan tahu tok det tak suka pak lah lebih dari dia.
ketiga ; pak lah nak luaskan projek ke seluruh bandar kecil di semua pantai timur dan barat. Pak det dulu mana ada. kalu pas perintah mesti susah nak masuk projek ke sana…itu dasar pak det dulu. sekarang penang kena pegang dengan dap pun pak lah sama sahaja jalan projeknya…memang hati bersih sungguh !
tok bangga pm kita ni apatah lagi dia memang suka buat kerja dari dok lawan orang dok sumpah seranah kat dia…hamba rakyat bukan yang berhormat..tapi yang berkhidmat.
kalu nak tulis banyak lagi….cuma kat bawah ni tok wan jumpa forum di malaysia today pasai komen komen memuji pak lah selepas sekian lama pak lah dikutuk seluruh negara kerana sesetengah isu yang dimainkan pihak tidak suka kepada peribadi pak lah sendiri…
cu bacalah…jangan lupa kena bagi sokogan kepada sesiapa sahaja perdana menteri kita sama ada sekarang atau akan datang …Hidup Melayu Islam .
ni komen yg tok cakap…
Comments (6)Add Comment


written by rajaphillips, April 15, 2008 | 12:43:06

Ya lah, Karpal Singh serang Dr Mahathir bukan sebab dia sayang Pak Lah TAPI sebab Dr M itu 2×5 Pak Lah dan justeru itu tidak berhak menyalahkan Pak Lah.

report abuse
vote down
vote up

Votes: +18


written by IbnAbdHalim, April 15, 2008 | 12:51:08

Yes, that’s correct. Karpalji’s attack on Mahathir doesn’t mean that he loves Pak Lah more. That’s a political stategy. The longer Pak Lah stays the better for PR.

report abuse
vote down
vote up

Votes: +20


written by FFT, April 15, 2008 | 13:08:06

Dear Akhramsyah Muammar Ubaidah bin Sanusi,

(geez, with a name like that, one could be forgiven for thinking you’re part of Mullah Omar’s entourage)

I see you’re busy trying to be a spinmaster for Uncle Mahathir.

I’ve got a better idea: Why don’t you go join your father in planting paddy on rooftops. And while you’re at it, try planting some on Mukhriz’s bald head as well.

report abuse
vote down
vote up

Votes: +5


written by Experienced, April 15, 2008 | 13:14:34

smilies/smiley.gif I say man, aren’t you happy. Now the Rakyat’s voice is heard. Do you think TDM would have heard you? We have to thank Pak Lah for listening to the people. He told his people to stop being corrrupt and arrogant, but they didn’t listen, so he let the people’s votes tell them. Now they understand the people better and they want to make him the scapegoat. What kind of democracy are you suggesting? We love a PM of the people and not of arrogance due to money. We don’t want pretenders like Mamak Bendahara who cry to stop corruption, but it is otherwise. smilies/cool.gif

report abuse
vote down
vote up

Votes: 9


written by joeawk, April 15, 2008 | 13:18:35

L:et us not get confused. Pak Lah at least allow us more space and that in itself is important. It has nothing to do with “Pak Lah stays the better for PR”, but merely coincidental.

We must appreciate Pak Lah for the space granted and not because he is weak.

report abuse
vote down
vote up

Votes: +4


written by Countach, April 15, 2008 | 13:38:13
Pak Lah a leader for the country a true gentleman.

Mahathir a conman, crook and cheater.

Biggest liar, hypocrite.

Mahathir, worde than Israelis, Jews and Zionist.

Mahathir, robbed his own country hundreds of Billions.

Badawi, a true Patriot and Malaysian.

Badwai stay on.

The people voted you, ableit short of 8 seats.

No big deal.

Let Mahathir scream all he wants.

Mahathir is only interested in protecting his wealt and money.

Thats all.

Remember who took away and stole all Umno’s money.

Mahathir.

Read Full Post »